Battlefeild V: Що ми дізналися у відкритій бете

47

Для багатьох не секрет, що наступна частина батли стала досить суперечливим проектом в ігровому медіа просторі.

Масовий хейт з боку геймерів привів до низьких попереднім замовленням, божевільна кастомізація, хоч і була вирізана, завдала багато шуму, а те, що фраза white man в груповому чаті гри вважається за нецензурну лексику – було висміяне не однією сотнею геймерів та ігрових видань.

Однак DICE зробили вдалий хід конем свого відкритого бета-версія гри, завдяки чому поліпшили ситуацію на п’ятому полі бою. Не дивлячись на відверту конвеерность гри, багато критики впевнено назвали її відродженням серії.

У війни буде твоє обличчя…але трохи пізніше

Коротко: Кастомізація і різнокольорові поні будуть пізніше

Як ліричний вступ, варто почати в костамизации персонажів і зброї. Розробник позиціонує проект таким, в якому геймери зможуть створити індивідуального персонажа під себе: настройка зовнішнього вигляду, вміння, спорядження. Однак, в бета версії реалізовано поганенько. Смішно те, що саме цей пункт був найголовнішим в обговореннях BFV, але саме з ним ми найменше маємо справу в беті.

Виробляти налаштування персонажів і техніки можна в панелі «Ваша команда». Нам надано чотири класи персонажів: штурмовик, розвідник, підтримка, медик, а також кілька видів наземної техніки та літаків. Такі глобальні речі, як розфарбування осіб, зміна одягу, і подібні маленькі деталі ще не реалізовані. Все, що ми можемо робити в даний момент – змінювати дизайн зброї і навішувати на неї апгрейди. І те, пофарбувати зброя повністю не вийде, а лише деякі його частини.

Щоб покращувати його, доведеться отримувати спеціальні окуляри. Розгойдування, до речі, не лінійна. Детальну кастомізацію DICE обіцяє завести пізніше.

Командна робота

Коротко: Нагинати соло стало складніше, так як патронів не вистачає і здоров’я не регенится до кінця

Акцент у беті зроблений на систему команди. Тепер це стало життєво важливим елементом виживання на полі бою, яка дозволяє повноцінно розкрити шарм п’ятої частини. Щоб тягнути матч, потрібна злагоджена робота команди з усіх 4 класів. Кожен член загону, навіть не маючи фахом медик, може нести пораненого товариша.

До речі, це нововведення досить цікаво і додає атмосферу. Якщо вас поранили, то є два варіанти: або чекати смерті і респауна, або кричати, щоб вас почули члени команди. Це створює неповторну атмосферу навантаження і додає серйозності бою. Сама по собі гра досить иммерсивная завдяки звукам, комунікації між солдатами, криків, звуків летять куль і т. д.

Повертаючись до командної роботи, в приклад можна навести підтримку, без якої не вижити, так як у п’ятій батлі найгостріший дефіцит патронів. І якщо поруч немає солдата підтримки, доведеться постійно бігати до ящиків з набоями в надії не бути застреленим. А сквад-лідер може викликати на допомогу такни, літаки або ракетний удар.

Відчути всю принадність командної роботи можна в режимі «Великої операції» на карті Нарвік. Тут важливу роль грають укріплення, які можна зводити в певних місцях і вдало стримувати оборону, поки супротивник настає з одного боку. Бої мають свідомість, а не хаотичність.

«Захоплення» може підійти для одинаків, які не особливо люблять командну роботу. Крім того, друга, доступна для цього карта Роттердам – відмінне місце, щоб відчути геймплей: м’ясо, вибухи, кулі. У цьому режимі ситуація стрімко змінюється з-за швидкого захоплення точок, і респауна у будь-якого члена свого загону.

Боже, який же я детальний!

Коротко: Стало більше анімацій, зброю працює інакше, герой став вміти більше( можна повзати на спині на приклад). Тим гри впав, через упору на тім ворк.

Біганина на полі стала більш плавною, якщо говорити про анімації, і представляє з себе відшліфовану систему з Battlefield 1. Вона стала різноманітною: розвороти солдатів, сходження і вылезание з транспорту, выглядывание з-за рогу – це все промальовано і радує око. Особливо радує фіча відкидання героя вибуховою хвилею.

Розробники також довели до розуму розкид куль і баланс зброї: перші кілька куль летять точно в ціль, а тільки потім починають змінювати траєкторію. Сам темп гри сповільнилося в бік вдумливого геймплея.

Зовнішній вигляд не має проблем, дизайн кожної карти відрізняється і промальований, картинка нітрохи не статична. Якщо підправити деякі анімації, то у п’ятій батли не буде проблем із зовнішнім виглядом. Звукове оформлення теж на висоті.

Що стосується історичної складової, наприклад, наявність афроамериканців у військах нацистів, то тут справа в тому, що розробник серії розбалував геймерів багатою костамизацией і великим арсеналом, тому історичний реалізм відходить на другий план у бік бадьорого геймплея. Ну хоча б грати

Війна змінюється?

Так, і в кращу сторону. У новій батли є цікаві нововведення, однак їх повністю перекриває величезна кількість багів і вильотів. Безумовно, за словами критиків у проекту є майбутнє, крім того, нас чекає і королівська битва, однак BFV належить пройти ще багато технічного доопрацювання. Також це стосується горезвісної системи руйнувань, що кульгає.

Джерело: http://htc-android.com.ua/