Diablo ii: resurrected: чому в грі не буде tcp/ip і підтримки ультрашироких моніторів

40

Адам флетчер розповів, що при розробці ремастера команда зіткнулася з низкою проблем, які вплинули на ігровий процес. З цієї причини команда сформулювала два основних принципи, яких дотримувалася при розробці diablo ii: resurrected:

у цьому ремастері ми дотримуємося двох основних принципів: захистити автентичність оригінальної гри diablo ii і зробити її більш доступною в наш час. Наша мета-віддати данину поваги цій вічній класиці, а також відкрити її для нового покоління гравців.

Адам флетчер, км серії diablo

Консолі

Коли розроблялася версія для консолей, розробники прийняли рішення відмовитися від лобі на користь можливості безпосередньо запрошувати своїх друзів в гру і використання party finder.

У бета-версії party finder мав обмеження у приєднанні гравця до сеансу. Наприклад, гравець повинен виконувати той же квест, бути одного рівня з вами і грати на тій же складності. Для гри в pvp потрібен 9 рівень, а для коров’ячого рівня необхідно спочатку пройти це випробування у власній сесії.

Обмежений функціонал дуже не сподобався гравцям, і розробники прислухалися.

після бета-тестування ми бачили, як багато консольних гравців просили про додаткові параметри для більш зручної навігації в багатокористувацькій грі. Ми додали вкладки босів і локацій в party finder, щоб гравці могли краще координувати свої дії.

Адам флетчер

Однак про додавання лобі для консольної версії мова не йде. На старті такого функціоналу точно не буде.

Також консольна версія позбавлена чату. За словами адама, для консолей основний спосіб спілкування-голосовий чат. Але якщо гравці продовжать просити про додавання функції чату після релізу, тоді розробники розглянуть можливість внесення змін або додавання додаткових функцій в систему ігрового чату.

Підтримка tcp / ip

Відмова від підтримки tcp / ip в blizzard пояснюють проблемами з безпекою, які були виявлені в ході технічного альфа-тесту.

ми розуміємо, що видалення цієї функції стане серйозним обмеженням для талановитих моддерів. Проте максимальна захищеність екосистеми diablo ii: resurrected для наших гравців є пріоритетним завданням.

Адам флетчер

Незважаючи на відмову від tcp/ip, адам флетчер не бачить перешкод для розвитку багатокористувацьких модифікацій diablo ii. Так як класичний клієнт нікуди не дінеться, то моди як і раніше зможуть існувати і розвиватися на цій платформі.

Зміни в підтримці ультрашироких моніторів

Diablo ii: resurrected позбулася підтримки ультрашироких моніторів 21: 9 (19: 9 залишилася). Використання такого співвідношення сторін призводило до того, що віддалені вороги не реагували на далекобійні атаки гравців, що давало перевагу власникам ультрашироких моніторів.

Diablo 2: resurrected буде доступна на пк, nintendo switch, а також консолях playstation і xbox. Дата релізу: 23 вересня 2021 року.