Google зробила пошук товарів в інтернет-магазинах простіше і зручніше

38

Згідно з власною статистикою google, люди користуються пошуковими сервісами компанії більше мільярда разів на день, тому розробники платформи активно розширюють її можливості. Пошукова машина допомагає користувачам отримати максимальну віддачу від широкого кола продавців, включаючи найбільші інтернет-майданчики і бренди, а також невеликі місцеві інтернет-магазини і компанії, безпосередньо працюють зі споживачами.

Джерело: blog.google

Тепер пошуковий гігант додав нові інструменти, що дозволяють знаходити потрібні продукти і бренди, використовуючи для цього максимально прості і наочні засоби. Бажання придбати той чи інший товар може наздогнати потенційного покупця в будь-який час в будь-якому місці. Привернути його увагу може картинка в інтернеті, збережена на телефон фотографія або щось, побачене в реальному світі. У будь-якому з цих випадків google lens допоможе практично миттєво підібрати потрібний товар.

Користувачі програми google для ios незабаром зможуть скористатися спеціальною кнопкою для пошуку по всіх картинках на сторінці за допомогою google lens. Інструменти lens незабаром стануть доступними і в десктопної версії браузера chrome: користувач отримає можливість виділяти картинки, відео і текстовий контент і виробляти по ним швидкий пошук, навіть не закриваючи активної вкладки.

Джерело: blog.google

Прямо в результатах мобільного пошуку тепер можна знайти предмети гардероба, взуття та аксесуари — для їх подальшого придбання. Так, при пошуку куртки система покаже не тільки добірку курток різних розмірів і кольорів, але також надасть додаткову інформацію про те, в яких місцевих магазинах їх можна придбати, а також керівництва по стилю та інші корисні дані. Що важливіше, тепер з’явилася можливість фільтрувати результати пошуку по стилю, брендам і іншим параметрам-і при підборі потрібного товару можна звіритися з купівельними рейтингами, прочитати огляди і порівняти ціни, щоб вибрати найбільш вигідну пропозицію.

Нові можливості реалізовані за допомогою бази google shopping graph з більш ніж 24 млрд записів. Даний інструмент не тільки дозволяє покупцям знаходити відповідні товари, але і допомагає продавцям і брендам пропонувати свої продукти в google.

Нарешті, ще одне нововведення оцінять люди, які шукають потрібні товари в інтернеті, але вважають за краще здійснювати покупки офлайн. При пошуку товару можна скористатися фільтром, встановивши в ньому параметр» в наявності”, щоб побачити тільки ті місцеві магазини, в яких він дійсно присутній на полицях.