Інді гри, зроблені однією людиною. Частина друга.

8

Минулого тижня ми зібрали для вас топ геніальних інді гри, які були зроблені кров’ю і потом однієї людини. На їх прикладі ми переконалися, що не обов’язково мати за плечима величезна фінансування і гігантський штат співробітників (хоча давайте визнаємо, що зайві б не було), щоб записати своє ім’я в графу великих розробників і геймдизайнер.

Сьогодні ми представимо ще п’ять незалежних розробників, які самостійно зробили свої ігри, і ви точно повинні познайомиться з їх проектами. До речі ми розглянули дуже круті проекти і дуже радимо не пропускати їх.

5. Олексій Пажитнов і Тетріс

А почнемо ми в цей раз з Радянського союзу, а саме 1984 року. Здавалося б, що такого дивного в тетрисе, та й до того ж зараз? Однак він вніс величезний внесок саме в популяризацію відеоігор в суспільстві. Тетріс став феноменом, в неї грали всі. У списку найбільш великих відеоігор журнал «Times» поставив його на перше місце.

А почалося все саме в 84-те, коли співробітник академії наук Олексій Пажитнов займався удосконаленням штучного інтелекту, намагаючись змусити його вирішити різні головоломки. Він намагався змусити комп’ютер «Електроника 60» вирішити пентаміно( завдання –укласти різні фігури з п’яти клітин в прямокутну фігуру). Потужності комп’ютера не вистачало, і Пажитнов перейшов на більш просту головоломку тетрамино . Звідси і назва. Він придумав просту механіку зникаючих зібраних ліній, і нескінченно з’являються фігур.

Шкода що, коли всі СРСР і всього світу збожеволіли від гри, ім’я Пажитнова було забуто із-за проблем з авторськими правами, однак ситуацію змінили американські журналісти з «СВЅ», які представив світу творця. Отримувати прибуток він зміг лише 8 років.

4. Ерік Барон і Stardew Vallye

Ерік тільки закінчив університет за спеціальністю комп’ютерні технології. Але роботу за профілем він не пішов, зате став удосконалювати навички в програмуванні, і ось уже почав працювати над власною грою, якою стала Stardew Vallye. Він безпосередньо запозичив ідею у гри по вирощуванню худоби, збирання врожаю та іншим фермерським принад Harvest Moon, яка, на його думку, давно скотилася. Він задався метою – зробити ідеальну гру для себе.

Ерік зізнається, що він 4 роки приділяв по 10 годин в день на розробку, а крім того, так як не влаштувався за спеціальністю після університету, підробляв обслуговуючим персоналом, перевіряючи квитки в театр Парамаунт. Він не кидав ідею і показав її в Greеn light стима.

Гра настільки сподобалася геймерам, що вже мала фанатську базу, коли вийшла. Два тижні після релізу вона була самою продаваною грою.

3. Дін Додрилл і Dust: An Elysian Tail

Дін був художником і його проект спочатку повинен був бути мультфільмом. Однак він не впорався з навантаженням. Але тут трапився твіст – Дін анонсував, що зробить гру за мотивами своєї ідеї. Він почав самостійно вивчати програмування, що далося йому з найскрутнішого. На одній з лекцій по програмуванню він познайомився з музикантом Крісом Гекконом , який у підсумку написав саундтрек для гри. Дін зібрав прототип гри і відправив на конкурс розробників від Micrisoft, який виграв, отримавши грант у 40 тисяч доларів, а незабаром підписав контракт, зробивши їх видавцем.

Під кінець він найняла сценариста, який підправив діалоги і режисера, щоб той підібрав каст для озвучки. Останні 3 місяці розробки він працював по 18 годин на день, із-за чого схуд. Гра вийшла і її полюбили.

2. Террі Каван і VVVVVV

Террі дуже любив у дитинстві 8-бітні ігри для Commodore 64. Саме ними він надихався, роблячи головний інді проект 2010 року VVVVVV. Ви просто зобов’язані знати, що VVVVVV – одна велика прекрасна жарт над законами фізики, і головоломками, які змушувати попотіти. Про неї мало що можна сказати, краще один раз пограти.

1. Ян Бінг і Lost Soul Asidе

Варто сказати, що ця гра є більше винятком із правил, і швидше за прикладом, як мрії збуваються завдяки старанням. Проблема в тому, що молодий корейський розробник Ян Бінг вирішив створити гру своєї мрії, але не просто платформер, а повноцінний ААА-проект під назвою Lost Soul Asidе, повністю поодинці, надихаючись Final Fantasy XV та Ninja Gaiden.

Так в 2016 році з’явився трейлер гри, в якому ми бачили прекрасну картинку на Unreal Engine 4. У ньому демонструвалася боївка, різні локації і цікаві механіки взаємодії з драконом, який слідує за РР, наприклад, можливість зливатися з ним і розпускати крила, щоб летіти. У гру хотілося пограти негайно, хоч це була технічна демо версія. Після публікації ролика, на нього посипалися пропозиції від великих студій, а незабаром SONY заявили, що допомагають йому в розробці. Ну, а пізніше Ян заснував свою студію і вже в цьому році намічений реліз.

На прикладі цих людей ми бачимо, що якщо у вас є талант і бажання – варто кидати виклик долі геймразработчика. В майбутньому ми розберемо рецепт того, як створити інді гру.

Джерело: http://softkb.com.ua/