Історія про падіння Talltale Games

251

До вихідних минулого тижня студія Talltalle була відома в ігровій індустрії як Голіаф у виробництві інтерактивних адвенчур, який подарували нам багато проектів по улюблених коміксах і кіно франшизам, таких як The Walking Dead, The Wolf Among Us Back to the Futurе.

На жаль, Голіаф впав повержений Давидом, а якщо точніше з-за збитковості своїх головних проектів. В цьому році студія мала відзначати 14 років в індустрії. Сьогодні ми розглянемо, що ж допомогло їй піднятися на Олімп, і що змусило впасти.

Раніше творчість

В помилку багато хто вважає, що першим проектом студії був «Назад в Майбутнє», проте їм стали пригоди вільних поліцейських пса Сема і його напарника божевільного кролика Макса в грі 2005 року Sam&Max Save the World. Taltalle відродили те, що LucasArt зробили колись за коміксами. Гра вистрілила завдяки тому, що як і першоджерело рясніла знущаннями над поп-культурою і американської життям. У грі творився треш, але саме через нього у певних колах гра стала культовою. І саме в ній з’явилася горезвісна система епізодів. За першим сезон було ще два.

За цим студія випустила низку невеликих проектів, які не знайшли велику популярність у публіки, проте непогано продавалися. У 2009-тому вони викотили наступну культову гру «Back to the Future». Гра просто дихала атмосферою і гумором оригіналу, і була визнана фанатами офіційної четвертої інтерактивної частиною серії фільмів.

У тому ж році вийшла Heavy Rain від Quantic Dream, яка була досить суперечливим проектом, але продаються. Це вплинуло на стратегію Telltale, які подивившись на успіх колег в жанрі інтерактивного кіно, вирішили зробити ухил не в бік атмосфери і персонажів, а клік тайм івентів і екшену. Після цього вони взяли вже готовий проект з фанбазой і випустили на світ Jurassic Park: The Game, яка була переповнена клік тайм івентами і трохи дратувала. В результаті, хоч на Metacritic грі поставили бал 10 з 10, коли гра вийшла, і користувачі стали самі оцінювати гру, рейтинг знизився до 3,1.

Проте студія встигла зарекомендувати себе минулими проектами і зробила рішення на мільйон, після чого прославилася, але в той же час – визначила свою долю.

Розквіт студії і прихована загроза

Ви вже самі знаєте, що ім’я проекту, відомого студію –The Walking Dead. Один мільйон копій за місяць, слава і любов геймерів – ось підсумок. Вони також знайшли формулу успіху: купувати права на відому франшизу і робити по п’ять епізодів довжиною в пару годин. Не менш успішною, самобутньою і стала культовою наурная The Wolf Among Us з казковим сеттінгом.

Однак це і стало згубою. Після цікавого експерименту під назвою Tales from the Borderlands, яка значно розширила лор оригіналу і також зайшла фанатам, директора студії вибрали стратегію конвеєра, роблячи ігри популярним франшизі. Так у нас з’явилася гри: Game of Thrones, Minecraft: Story Mode, The Walking Dead: Michonne, Batman: The Telltale Series, Marvel’s Guardians of the Galaxy: The Telltale Series.

Проблеми наступних ігор

Другою проблемою студії було також небажання удосконалювати картинку. Графіка всіх перерахованих вище проектів або була коміксній, що хоча б було фішкою студії, або на рівні 2010 року в тривимірних проектах. І коли після першого сезону ходячих гроші були, на жаль, їх вклали не туди. Крім того, студія почала робити відразу кілька ігор в стислі терміни, що вплинуло на їх якість.

По-третє, варіативність ігор перебільшена. І насправді вибори не завжди впливають на сюжет. У «Вовка» практично під кожною відповіддю, ми бачили, що той чи інший персонаж це запам’ятає, але наслідків не було. Варіативність кінцівок мало чим відрізнялася, наприклад, у другому сезоні ходячих їх п’ять, але відрізняються вони тим з ким Клементина і дитина йдуть. В інших іграх був навіть один варіант кінцівки

Сюжети також не могли затьмарити тих же перших ходячих.

Фінал історії

Вибравши конвеерность, студія підписала вирок. Хоч ігри на зразок продавалися добре, постійно з’являлися чутки про проблеми, таких як те, що група розробників зі студії шукає нові вакансії, про затримки зарплат і несправедливому графіку роботи або що у них фінансові проблеми. Але тільки після масового звільнення 225 членів студії і закриття у минулі вихідні керівники зізналася, що всі їхні проекти після перших ходячих, крім Minecraft: Story Mode були збитковими.

Все скінчилося сумно для самих розробників, бо їм сказали, що вони звільнені і через 30 хв повинні покинути будівлю, а крім того, що компенсації не буде, медична страховка закінчиться в наступний понеділок. Співробітники залишилися ні з чим, як і деякі студенти з інших країн прибували в студію на практику або стажування.

Game Workers Unite – організація займається веденням проф стандартів у гейминдустрию звинуватила керуючих Talltele в халатності. На прикладі цієї студії ми бачимо, як директора гонитві за прибутком, абсолютно забивши на те, за що полюбилиTelltale .

Джерело: http://yoip.com.ua/