Консольна версія life is strange true colors працює при “кінематографічних” 30 кадрах в секунду

38

Здавалося б, випуск консолей поточного покоління (playstation 5 і xbox series) повинен був на найближчі кілька років вирішити проблему злочинно низьких фреймрейтів, рівних тридцяти кадрам в секунду. Але не завжди це виявляється можливим: якщо не через технічні обмеження, то за примхою розробників. Що вийшла днями life is strange true colors належить до другої когорти обділених високою частотою кадрів.

Зрозуміло, гравці не розуміють, що заважало забезпечити грі, аж ніяк не вражає уяву своєю графікою, мінімально прийнятну частоту кадрів в 60 fps хоча б на консолях поточного покоління. А завадила банальна примха розробників: як пишуть представники студії, life is strange true colors створювалася як «кінематографічна оповідна пригода», а обмеження частоти кадрів на позначці в 30 fps дозволило забезпечити грі високу якість картинки на всіх платформах.

Реклама

Regarding framerate: life is strange: true colors was designed to be a cinematic, performance-driven narrative adventure. Capping at 30fps allowed us to target higher cinematic fidelity on every platform.

— life is strange (@lifeisstrange)september 9, 2021

Насправді, незрозуміло, що заважало розробникам з deck nine зробити два варіанти налаштувань для консолей нового покоління: повсюдно застосовуються нині «якість» і «продуктивність». Тоді гравці самі могли б вибирати, що їм пріоритетніше — приголомшлива картинка або ж плавний ігровий процес.