Оргії, самогубства, зруйнований Новіград: що вирізали з Тһе Witcher 3:Wild Hunt?

46

Поки Анджей Сапковський в поривах жадібності судиться з CD Project Red, які прославили його книги на світовому рівні, ми тримаємо кулаки за те, щоб студія не втратила своїх 16 мільйонів( детальніше ви можете прочитати про це в нашому дайджесті). Проте скориставшись моментом згадати про гру, ми вирішили поговорити про те, чого розробник позбавив нас у фінальній версії останньої частини.

Світ третього Відьмака безумовно величезний і сповнений багатьма цікавими речами, проте цілком логічно припускати, що CDPR довелося вирізати деякі сцени або моменти з гри. Тому сьогодні, користуючись колись злитими даними, а також численними інтерв’ю з розробниками ми дізнаємося, що вирізали з Тһе Witcher 3:Wild Hunt?

Йорвет

За задумом авторів ватажок «Білок»(повстанська група ельфів), з яким ми познайомилися в другій грі, повинен був стати важливою частиною сюжету. Розробники прописали його історію появи в грі. По ній, Йорвет ховався в підвалі у Трісс, коли та рятувала нелюдів, і повинен був грати на флейті ту саму мелодію, яку він грав при першій зустрічі з Відьмаків у другій частині гри. Більше, у них вже була готова модель, проте з невідомих причин Йорвета просто прибрали з сюжету.

Зазнали урізування і наявні персонажі. Так Шеала де Тансервилль повинна була стати частиною подальшого сюжету, але в результаті розробники вставили лише її невелика камэо у в’язниці.

Місце для оргій… стоп, що?

Карта не постраждала так сильно, як можна було б припускати. Здебільшого з кожної локації прибрали ті чи інші точки на карті, які, швидше за все, або виявилися недопрацьованими або не несли в оповідання нічого нового. Так, наприклад, у Новиграде ми залишилися без лікарні для вампірів, на Островах Скеллиге не побачили судна китобоїв і табори Нельфгаарда. На території материка не було ельфійського кладовища.

Введено ж залишився без таких цікавих місць, як пряникові будиночок відьми (хотілося б подивитися як Геральта спробували б з’їсти), стара згоріла церква, а також місце для оргій на Лисій Горі де збирається нечисть (а ось це дійсно цікаво було б подивитися).

Історія про те, як Дике Полювання не напала на Новіград

Не побачили ми і багато цікавих історій, деталей і сюжетних поворотів. На тій самій Лисій Горі повинен був бути схил для ритуальних самогубств. Оргії, самогубства і окультизм підкреслювали б несамовитою атмосферу шабашу, однак від цього в підсумку відмовилися.

Поляки відмовилися і від грандіозного сюжетного повороту, в якому Дике Полювання здійснює напад на Новіград. Це спричинило б за собою величезні зміни. По-перше, це стало б масштабної морською битвою з участю армії декількох королівств, під час якої вершники заморозили б половину міста. Спочатку саме в цій битві герої повинні були вразити Полювання, а не хитрістю виманювати на Скеллиге.

По-друге, це стало б причиною для Ордена Вічного вогню почати геноцид нелюдів в місті, і Геральту довелося б розбиратися ще й сектантами. З одного боку це було б круто, однак тоді б ми могли не отримати частину сюжету на островах, напевно з цієї причини цю розв’язку і прибрали.

Також за початковим задумом під час квесту «Крізь час і простір » коли Геральт з Аваллакхом подорожують по світах, зруйнованим Білим Хладом, вони повинні були побувати в покинутому людьми й заселеному лешими Новиграде, психлікарні академії Оксенфурта і Ривии.

Читайте Геральт, читайте

Прибрали з релизной версії гри пару цікавих механік. Що стосується прокачування – для цього розробники хотіли використовувати книги. Наприклад, прочитавши книгу про утопцах Відьмак міг би завдавати їм більшої шкоди або вивчивши посібник «Військові тактики Нильфгаарда», Геральт з подвійним завзяттям вбивав би нильфов. Гра повинна була працювати за принципом першої та другої частини, де Відьмак не міг битися з монстрами, не прочитавши про них. В цілому, ми переконалися, що дійсно знання – сила.

Крім цього нас чекала система за типом VAST з Фалаута, де ми могли вибирати з якоїсь кінцівки нанести точений удар. Однак від ідеї відмовилися, вибравши динамічний бій. Воно й на краще.

Монстри, яких немає

Бестіарій всесвіту Відьмака величезний. Дуже круто, що розробники змогли через три частини додати практично всіх монстрів з книги в гру. Але ми не побачили, наприклад, Мантикору – наполовину скорпіон і наполовину лев. Велику схожу на сову тварюка Корреду, що здатна до ментальних атак. З монстрів, на яких можна полювати, вирізали Щурячого короля і Дробителя кісток, які могли закликати тварин для атаки.

Підсумувавши, ми бачимо, то гра мала багато цікавих елементів, але головне, що без них вона все одно вийшла чудовою. Що ж поляки не робили заяв, що закінчують зі всесвіту Відьмака, так що хто знає, що ми побачимо у майбутньому.

Джерело: http://linkomania.com.ua/