Pathologic 2: післясмак від альфа версії гри

10

«Мор» від студії Ice-Pick Lodge у свій час став чимось виходять за рамки сурвайвл хоррора, симулятора виживання або новели. Він став самобутнім проектом, який затягував на годинник і пригнічував(в хорошому сенсі цього слова) своєю атмосферою. Не дивно, що коли розробники викотили на кікстартер другу частину , відразу зібрали потрібну суму.

І ось, минулого тижня стала доступна альфа версії гри, де у нас є цілих 3 ігрових дня геймплея. І так питання, що з себе представляє сіквел, і який він порівняно з оригіналом?

Місто, в якому тебе ненавидять

Нагадаємо, що в Pathologic 2 нам доведеться прожити 12 днів в місті, де панує епідемія чуми, від імені трьох персонажів: бакалавра Данила Данківського, гаруспика Артемія Баруха і дівчатка «самозваники» Клари. У всіх трьох своя історія, і кожен по-своєму вирішує проблему з епідемій.

В альфі нам дають приміряти на себе шкуру Артемія, якого по прибуттю в місто звинувачують у вбивстві його батька, мало того, відразу нападають на станції і ранять. З цієї причини, весь місто ненавидить РР, і перші пару днів підуть на відновлення репутації.

У порівнянні з минулою частиною, місто розділений по районах, в кожному з них репутація може бути різною, що робить проходження більш цікавим. Однак на початку є труднощі –кожен перехожий готовий кинутися на тебе з кулаками.

Сам місто не те щоб сильно змінився, але став більш детальним і тримає атмосферу на рівні. Особливо цьому сприяє саундтрек від Василя «Mushroomer» Кашникова. Відчувається занепад цього місця, прихована загроза, яка насувається на нього, загальна бідність городян і їх настрій. У міста багата міфологія і лор, який цікаво вивчати.

Городяни зазнали змін, стали говорити більш приземлено, але при цьому людяніше. Позбувшись від якоїсь театральності, яка була в минулій частині. Їх характери стали проработаней, а оточення – біднішими, ніби підкреслюючи занепад. Хоча епідемія почнеться через три дні, відчуваєш з перших моментів гри, що тобі доведеться не солодко.

Частинки пазлів

Гра сама заявляє, що не буде вести тебе за руку, але надасть багато шляхів вирішення проблем. Всі оповідання представляє павутину з маленьких подій, які складаються як пазл в одну велику картину (її можна побачити у журналі). Збирати частинки цієї історії доведеться через персонажів. Якщо раніше нам приходили листи про те, що нас шукає той чи інший чоловік, то тепер доводиться розмовляти з персонажами, а іноді покладатися на удачу.

Наприклад, дізнатися про смерть батька можна як самому, прийшовши додому, де вас загребуть як підозрюваного у вбивстві, і ночувати ви будете у в’язниці. Або, рятуючись від гніву місцевих в покинутих кварталах, ви можете зустріти своїх знайомих, які все вам розкажуть, і в підсумку переночуєте у давньої подруги в її притулку. Така нелінійність радує. Кожен день ви збираєте новий пазл, спілкуєтеся з людьми і вивчаєте предмети. Так, приміром, ви дізнаєтеся, що діти охоче змінюють свої речі на горіхи…

Різноманітність механік

За три ігрові дні нам дали зрозуміти, що гра пропонує багато цікавих механік, навіть більше – майже повністю складається з них. Всі вони, так чи інакше пов’язані з виживанням. Наприклад, не дивлячись на те, що ви лікар, якого можуть обожнювати у всіх районах, ваше життя залежить від крадіжок, рисканья по мусоркам і бартеру.

Ресурсів не вистачає, доводиться постійно красти їжу або знаходити її. Якщо у вас хороша репутація, ви можете говорити з будь-яким NPC і змінюватися з них – це набагато вигідніше, ніж купувати дорогі ресурси в магазинах. Проте до кожної людини потрібно знайти підхід, як уже було сказано, у дітей легко виміняти щось на горіхи. Підвищувати свою репутацію можна допомагаючи людям, а також виходячи вночі на вулиці і вбивати шахраїв, злодіїв, та інше непотріб.

До шкалою життя додали втома(якщо ви втомилися – бігти не зможете) і спрагу, благо, знайти воду можна в умивальниках та питних кранах, тому ця шкала не заважає проходити гру. За станом Артемія доведеться постійно стежити – ніж показники нижче, тим легше заразитися чумою. Коротко про інших механіків:

  • Зберігатися можна тільки в будинках у NPC
  • У бойовій системі додали удар, руйнує блок противника
  • У грі з’явилися міні ігри, наприклад по відкриттю замків або лікування персонажів, де йому потрібно ставити діагноз, знімати біль, давати ліки і т. д.
  • Щоб не заразитися чумою, потрібно носити захисний костюм
  • Є швидкі переміщення на човні
  • Є крафт з трави твирь

Підсумок

Альфа виглядає приголомшливо(з візуальної точки зору), місто атмосферне, чумні квартали виглядають моторошно, заражені тим більше, впевнено можна сказати, що гра тримає марку, і не поступаються минулій частині. Навіть більше, на перший погляд все стало ще краще. Я промовчу про баги і вильоти, але скажу, що у порівнянні з минулою частиною, геймплея нам дали більше. Шкода, що точної дати виходу поки немає.

 

Джерело: http://megafaza.com.ua/