Предобзор Assassins Creed Odyssey: Відточені «Витоки» з легкою ноткою Відьмака

60

Зовсім недавно стало відомо, що нова частина Assassin’s Creed пішла на золото, і через три тижні буде радувати сотні геймерів по всьому світу. Ubisoft були прихильні до журналістами весь час після анонса гри, і дали достатньо часу для того, щоб вони могли розповісти, чого чекати від «Одіссеї».

Тому, зібравши інформацію, ми можемо зробити попередній огляд того, якою буде нова частина гри.

Кредо в дії

Сьогодні потрібно прийняти той факт, що з минулого року Assassin’s Creed більше не є історією про орден вбивць, які ретельно планують нападу, залишаючись у тіні. Навіть більше, їх ще не існує в часових рамках, в яких зараз розгортається дію франшизи. Тепер це РПГ з прокачуванням, де основне завдання – відігравати роль у певний відрізок тимчасового періоду.

Ніби слідуючи креду своїх героїв: «ніщо не істинне, всі дозволенно» розробники, відчуваючи свободу, повели серію від основних персонажів.

Це сталося з запуском Origins. Odyssey дуже схожа на неї, і не даремно, як виявилося гри розроблялися паралельно, і повинні були вийти за принципом : «яка швидше вийде ту і випустимо».Так з’явилася Origins. Це на корені вплинуло на наступну частину, у якої залишилося більше часу на доопрацювання і самовдосконалення, навчаючись на помилках попередника.

Як підсумок, західні журналісти зробили висновок, що це самий великий світ за весь час серії, і ні, це не піар-хід, Греція величезна: купа регіонів, механік, систем прокачування, персонажів, а також купа поворотів сюжету через системи наслідків.

Що зроблено, те зроблено

Наступне нововведення – система наслідків і розгалуженого сюжету в залежності від вибору. Теость ухил у бік вдумливого геймплея. З моменту як вам дають вибрати персонажа(Алексіса або Кассандру – в залежності від вашого вибору онук чи онука царя Спарти Леоніда), так і далі за сюжетом доведеться приймати рішення, які проявлять себе як в короткосрочной перспективі, так і довгостроковій. Краще всього можна порівняти це з Відьмаком чи серією Mass Effect . Наприклад, вбити або врятувати заражену сім’ю? І думай собі, спричинить за собою епідемію з тисячею смертями, якщо ти збережеш їм життя чи ні.

Добре, що Ubisoft почали згущувати фарби. В цілому вони запевняють, що цю систему можна буде відчути тільки у повноцінній компанії. Зіграти вони збираються на те, що історія стародавньої Греції сповнена неточностей та домислів, а Лейла Хассан намагається докопатися до правди.

Цим можна обходити деякі історичні факти, яким раніше студія почула, і тепер сама диктує, що правда, а що вигадка. Тому варіативність рулить.

Давай займемося ролевухой

Журналісти, що виходили демо від і до, помічають, що ще не до кінця зрозуміла ситуація з балансом в грі між сюжетними завданнями і пісочницею з побічним веселощами. Наприклад, у першому регіоні гри все рясніє цікавими сюжетними місіями, які плавно перетікають в додаткові у вигляді квестів, поліпшення екіпіровки, дослідження оточення, допомоги місцевим жителям. Отыгрываешь роль на повну загалом.

А вже у другому регіоні помітний дефіцит цікавих завдань, натомість нам пропонують зменшувати вплив ворога: знищувати форти, полювати цілей.

Зате гріє душу схожа система ієрархії як в Shadow of Morrdor. Якщо ви занадто високої думки про себе і промышляете поганими речами, за вашу голову призначать нагороду, за якою прийдуть найманець, і за їхнє убивство ви піднімаєтеся по сходах ієрархії. Незабаром ви самі зможете брати замовлення і вбивати інших найманців.

Нам повернули також і те, що ми так любили з третьої частини серії – кораблі. Перед нами ціле Егейське море( а не Ніл) і корабель, який можна прокачувати, а потім насолоджуватися бойовою системою і пригодами.

До лову про масштаби, з них виходить проблема Odyssey . Нам пропонують дуже-дуже багато всього: сюжет, доп. місії, корабельні битви, багата розгалужена прокачування, зачистка постів, битви і т. д. Журналісти відзначають, що гра пропонує надто багато, з-за чого розмивається досвід від основної компанії. Схожа проблема була в Revalation, коли бажання дати гравцеві більше дод. контенту зіграла на те, що гравці не могли сконцентруватися на сюжеті.

З урахуванням того, що анонсували і контент, який нам підкинуть вже після виходу, створюється враження, що гру штучно розтягують.

Але хіба це сильно погано?

Ну, не зовсім, Odyssey об’єктивно виглядає приголомшливо, скрізь є тварини, природа виглядає повноцінно, і є чим зайнятися. Також ви можете включити режим дослідження, який прибере позначення карти і орієнтуватися доведеться самому і за допомогою своєї птиці. Це відкриє вам наскільки прекрасна Греція.

Assassin’s Creed Odyssey залишає за собою враження достойного продовжувача «Витоків», який все робить все правильно. Однак наскільки це так ми зможе побачити після релізу.

Джерело: http://wnro.kiev.ua/