Рецепт: Як зробити гру і стати розробником інді

120

Нещодавно ми зробили для вас добірку з десяти людей, які створили шедеври інді індустрії поодинці, покладаючись тільки на свої сили.

Спираючись на їх досвід, і досвід інших розробників, як і обіцяли, ми розповімо на які правила орієнтуватися, щоб стати творцем відеоігор. До речі, якщо ви не читали наші статті про найкращих інді іграх, то радимо вам прочитати і частину наших оглядів.

1. Вміння

Варто почати з простого усвідомлення, що крім мрії та ідеї ви повинні вміти робити гри, чи хоча б володіти базовими знаннями в програмуванні або геймдизайні. Це означає, що вам потрібно вивчити як працювати в З++,Objective-C або C#. Вміння «гратися» з такими відомими движками як Unity, Unreal Engine або Source. Цей той пакет знань, який допоможе вам непросто написати свою гру, а піти працювати в будь-яку студію. Практикуватися також можна в написанні скриптів, створення рівнів в тих же RPG Maker, Unity або спробувати зробити моди, наприклад, для Skyrim.

Благо можна знайти багато курсів по вивченню мови програмування – тому все залежить від бажання. Якщо вам вже важко прийняти цей факт, то згадайте Діна Додрилла, творця Dust. Він так горів бажанням зробити гру, що почав самостійно вивчати програмування, абсолютно не знаючи математики, але відвідуючи курси.

2. Сюжет і Геймплей

Володіючи вміннями, ви повинні сконцентруватися на ідеї. Вона повинна бути свіжою, якої світ не бачив. Однак шукати джерела натхнення не завжди можна лише в голові. Подивившись навколо, на своє життя, вам може прийти ідея, яку ви втілите в своїй грі. Згадайте Лукаса Поупа і Papers, Please – творець взяв за основу свій нудний досвід проходження перевірки документів на КПП, літаючи з країни в країну, і зробив на її основі напружену історію.

Однак якою б не була ідея, на початку створення потрібно опрацювати геймплей.

3. Запозичує, посядьте, але не бійтеся змінювати все на корню

Не забувайте, що багато механіки, геймплейні особливості, швидше за все, давно придумали до вас, і не бійтеся використовувати їх. Яскравий приклад Дайскэ Амаєю , який створив свою Cave Story наслідуючи принципи Castalvania і Metroid, розбавивши її цікавим сетингом і прописаними персонажами. Він просто хотів створити хорошу гру на свій лад, на основі тих, які йому подобалися.

Точно також вступив Ерік Барон, який взяв казуальний жанр ферми і перетворив його в новий цікавий проект, помінявши механіки, і подарував світу Stardew Vallеy.

Або йдіть далі – міняйте жанр. Коли Тобі Фокс створював Undertale, він поміняв в принципі поняття боїв в RPG і дав можливість замість бійки говорити з ворогами, шукати шляхи як не вбити противника. Він взяв механіку бою з Покемонів і ранніх RPG, зробивши акцент на іншому.

4. Робіть акцент не на графіку, а на атмосферу

Так, сьогодні деякі можуть сказати, що будь-який уявив себе інді розробником робить ретроподобуную меинстримную гру, яка втрачається на тлі таких же. Однак якщо ви не володієте вміннями малювати це не страшно. Маркусу Персону це не завадило створити Minecraft. Головне – це ваша ідея, її глибина і посил.

І не забувайте, що не роблячи упор на графіку ви зобов’язані реалізувати якісне звуковий супровід. Так, це буде трохи шахрайство, але якщо ви не композитор завжди можна знайти того, хто напише вам атмосферне саундтрек.

5. Розповідайте, що ви розробник – діліться цим

Так ви можете знайти тих, хто підтримає вас, ваших однодумців. Ось пара прикладів.

80-ті. Молодий програміст Сід Мейер. Займається тим, що програмує касові апарати. Одного разу він знайомиться з колишнім льотчиком ВПС США, який грав на аркадном автоматі в симулятор пілота Red Baron Біллом Стилем. Вони розговорилися, і в той вечір Сід не один раз переміг його в цій грі. Бив здивувався, як таке можливо, що він, колишній льотчик, йому програє. На що Сід відповів, що як програміст зрозумів слабкі місця гри і взагалі, може зробити гру в сто разів краще. Як виявилося Бив був бізнесменом, і так почалося їхнє співробітництво: Сід – студія Білл – видавець. Сьогодні ця співпраця призвело до того, що всі ви знає, хто такий Сід Мейер.

Едмунд МакМиллен завжди любив малювати. У нульових займався тим, що робив своєрідні анімації і флеш ігри, однією з яких стала Meat Boy. На одній з виставок він познайомився з таким же своєрідним одинаком розробником Томмі Рефенесем. Вони подружилися, організували дует Team Meat, і об’єднавши свої вміння викотили культову Super Meat Boy.

6. Продакшн, піар, фінанси і ще раз продакшн

Маючи задум, вміння, оформлення у вигляді візуала і аудіо, може бути навіть напарника – проштовхуйте гру, щоб її помітили. Сьогодні не досить просто зробити проект і чекати поки його помітять. Якщо бути конкретніше:

  • Виставляйте гру на Kickstarter, Green Light Steam
  • Робіть бета тести
  • Викладайте демо версії у вільний доступ
  • Відвідуйте з проектом ігрові виставки

Робіть все, щоб вас помітили як геймери, так і потенційний видавець.

І запам’ятайте головне: Не кидайте гру, а робіть до самого кінця, не звертаючи увагу на порожню критику.

Джерело: http://chvv.com.ua/