Стримери twitch вимагають кращих умов співпраці

33

У міру загострення війни стрімінгових платформ на заході, youtube, facebook gaming та інші прагнуть переманити до себе популярних стримерів з twitch. У той час як youtube домігся цього шляхом укладення прямих контрактів з провідними стримерами (timthetatman і dr lupo), facebook пішов іншим шляхом і почав пропонувати своїм стримерам поліпшені умови.

Активна політика конкуруючих платформ не пройшла повз стримерів з twitch. Однією з перших в мережі підняла це питання full-time стример deziredgamer (7,9 тис фоловерів), в якому вона закликала twitch до масштабних змін.

Отримання 50% доходу від підписок для тих, хто ледве заробляє собі на життя, не кажучи вже про стримерів, які намагаються сплачувати рахунки, – це божевілля. Прийшов час змін.

Далі вона додала, що, хоча twitch не “повинен” платити стримерам більше, вона відчуває, що важка робота, яку вона та інші виконали, виправдовує вимогу підвищення оплати, особливо на тлі фінансових успіхів twitch.

У коментарях розгорілися суперечки: одні пропонували їй піти стрімити на інші платформи, де умови краще, а інші встали на її бік. Стример overwatch і партнер twitch heilune (18,6 тис фоловерів) сказала наступне:

Twitch може дозволити собі платити стримерам більше, але вважає за краще цього не робити, тому що він монополіст. Але врешті-решт їм доведеться змінитися, але не тому, що їм небайдужі стримери, а тому, що зростання youtube змусить їх зробити це.

Засновник guilty esports погодився з дівчиною:

згоден на всі 100%. Доходів від рекламного трафіку і кількості стримерів на платформі повинно вистачити, щоб платити більше партнерам twitch.

Ge carlos, засновник guilty esports

Інші ж сказали, що просять своїх глядачів використовувати інші засоби для підтримки:

я вже сказав усім, у кого є підписка, перейти на patreon. Я підрахував, скільки twitch взяв у мене за рік, що я провів на ньому, і … Мені стало нудно.

Kendrisite (4,1 тис фоловерів)

Поки не відомо, чи планує twitch збільшити відсоток з підписок для стримерів, але youtube, facebook та інші платформи продовжують спроби змінити ситуацію і монопольний характер ринку.